Чи замислюєтеся ви про те, скільки реклами в інтернеті та на телебаченні бачите щодня? Хочу вас засмутити: якою б не була відповідь, практика показує, що реальні результати будуть більшими за очікувані. До подібних висновків підштовхує дослідження, яке спільними зусиллями провели компанії Google і Kantar в Австралії: за їхніми даними, користувачі помилково вважають, що бачать вдвічі менше рекламних оголошень, ніж це відбувається в дійсності.
Для замірів Google і Kantar використовували окуляри з відстеженням погляду Eye Square, які учасники одягали кожного разу, коли дивилися телевізор або сиділи в інтернеті з телефону, ноутбуку або планшету. Майданчиками експерименту стали як звичайне ТБ, так і ролики на YouTube і Facebook. В результаті з'ясувалося, що переглядаючи 2808 рекламних оголошень і 741 хвилину відеоматеріалів, учасники дивилися на екран в 51% випадків. Це вдвічі більше показника, який ті ж люди озвучили, коли їх запитали, скільки реклами, на їхню думку, вони побачили. Втім, у цієї монети є й інша сторона: завдяки дослідженню в Google зробили висновок, що тільки половина побаченої користувачами реклами привернула їхню увагу.
«Маркетологи і рекламодавці можуть радіти тому, що люди дивляться більше реклами, ніж думають, але це також показує, що їм необхідно попрацювати над утриманням уваги користувачів. Урок в тому, щоб переконатися: ваш рекламний креатив продуманий і цікавий, і що ви використовуєте правильне поєднання медійних ресурсів», - пояснив очільник відділу маркетингу великих клієнтів Google Australia Марк Вілер.
У дослідженні взяли участь 138 дорослих австралійців і 6 новозеландців, які носять Eye Square в повсякденному житті. Нам до такої методології поки далеко, проте навряд чи результати відрізняються в корені - ось і робіть висновки.