Не секрет, що під час жорсткого карантину на телебаченні найбільше постраждав сегмент спортивних трансляцій. Сумний тренд спостерігався по всьому світу (крім Білорусі), але, на щастя, тепер все йде рівно навпаки: змагання поступово відновлюються, а спраглі глядачі й рекламодавці виявляють неабиякий інтерес до ніші.
Візьмемо, наприклад, Fox Corp.: Сет Вінтер, її виконавчий віцепрезидент зі спортивних продажів, повідомив, що компанія вже продала більше 90% рекламних блоків в трансляціях Major League Baseball 2020 - урізаного через пандемію бейсбольного чемпіонату. Перші чотири його гри відбудуться вже цього вікенду, а трансляції заплановані на загальнонаціональному Fox і Fox Sports 1. Цікаво, що, за словами Вінтера, в звичайний сезон цей же показник досягає 80%, тож, як бачите, тенденція збільшеного попиту підтверджується.
Ще цікавіше те, що відбувається в Home Team Sports, підрозділі Fox, який продає рекламу в регіональних спортивних мережах. Виконавчий віцепрезидент компанії Крейг Слоан каже, що блоки в місцевих трансляціях користуються таким попитом, що їх навіть недостатньо. Все це відбувається лише за кілька місяців з моменту, коли телекомпанії, заздалегідь купивши права на бейсбольні трансляції, розцінювали їх як збитки.
Поки даними ділиться лише Fox - WarnerMedia, якій належить TBS, і Disney, що керує ESPN, від коментарів відмовляються. Але, думаю, суть зрозуміла: всі скучили за спортом, і тепер він нарозхват.