Минулого тижня стало відомо, що Плюси подали заявку на конкурс претендентів на управління активами Українського Медіа Холдингу в Агентство по розшуку і менеджменту активів (АРМА). Тоді вони відмовилися коментувати, навіщо їм це потрібно, та й інших учасників називати не захотіли.
Тоді ж з'ясувалося, що другий претендент - холдинг Ekonomika+, що належить Костянтину Паршину. Решту знайшло видання «КП в Україні», яке, власне, входить до складу УМХ.
Повний список виглядає так:
- ТОВ «1+1 Інтернет»;
- ТОВ «Об'єднана медіа-група»;
- ТОВ «Ера-Медіа»;
- Медіахолдинг Business Radio Group;
- Бізнес/медіа бюро Ekonomika+;
- ТОВ «Зручно»;
- ТОВ «УМД».
«КП в Україні» вже з'ясувала у деяких з них, що потенційні управлінці планують робити з медіа, котрі входять до УМХ.
«Ми переконані, якщо конкурс вже призначили, то краще, щоб УМХ потрапив в управління незалежного керуючого, а не до рук заангажованих учасників, - вважає Костянтин Паршин, власник Ekonomika+. - Ми впевнені в своїх силах зберегти колектив і незалежність холдингу, оскільки з усіх сьогодні вже відомих учасників конкурсу тільки Ekonomika+ відноситься до УМХ як до бізнесу, а не як до інструменту досягнення своїх політичних цілей».
Максим Варламов з ТОВ «Об'єднана медіа-група» ставить собі за мету повернути УМХ колишню славу і позиції, які холдинг займав за Бориса Ложкіна. А особливий інтерес Варламова, що не дивно, - у радіостанціях УМХ.
Олександр Лієв з ТОВ «Зручно» зацікавлений в УМХ як у великому медіапроекті й називає його цікавим кейсом: «Ми вважаємо, що це один з найуспішніших медіапроектів в Україні. Нам дуже хотілося б застосувати свої знання і навички для того, щоб допомогти в складній ситуації цій медіагрупі - пережити цей період і зберегти актив в Україні. Звичайно, доведеться тягнути на буксирі друковану періодику - але це тенденція і тренд в цілому в світі. У нашій команді є фахівці, які займалися випуском періодичних видань і мали успішний досвід у виведенні їх з кризи і створенні прибуткових періодичних видань. Тому я сподіваюся, що ми змогли б і друковані видання підтягнути в цей непростий період».
Ексвиеонавчий директор Суспільного, до речі, дав найбільш розгорнуті відповіді на питання і навіть поділився прописаною стратегією щодо виведення УМХ з кризи.
«У нас є стратегія, в якій три складових. Перша - завдання зі збереження активів, включає в себе проведення інвентаризації, яку АРМА не проводила, хоча вже два з половиною роки керує активами УМХ. Після проведення інвентаризації - оцінка майна, якої теж не було. І після проведення оцінки - страхування майна. Друге завдання - забезпечення ефективного управління коштами компанії. Це включає в себе автоматизацію процесів, щоб все було якомога прозоріше і для управлінця, і для органів слідства, які до сих пір ще мають вплив на компанію, і для замовника (АРМА). Всі грошові потоки маєть бути зрозумілі й прозорі, це стосується і витрат, і доходів. Третій блок завдань - заходи, спрямовані на оптимізацію витрат.
Що стосується колективу холдингу, то він натерпівся всякого. Колектив творчий і знаходиться не в найбільш квітучому положенні за всю історію холдингу. Ми це розуміємо і будемо враховувати, якщо переможемо. Максимально постараємося підтримати колектив, зберігши його. Тому що медіа - це не назва чи бренд, це люди».
Відповіді інших претендентів «КП в Україні» обіцяє опублікувати вже сьогодні.