Поки медійники повсюдно втрачають роботу, команда а поповнилася новими кадрами. До мовника приєднався Орест Білоскурський, котрий залишив телегрупу StarLightMedia в березні. Компанія посилює роботу департаменту стратегічного маркетингу та розглядає можливість створення центру дослідження аудиторіі.
Орест Білоскурський, який має 18-річний досвід саме у сфері телевізійних досліджень, очолить напрям дослідження суспільства.
«Наразі в суспільних інституціях існує великий запит на інформацію. Інформацію не лише про те, що потрібно людям, а й власне що їх непокоїть та цікавить. А хто, як не Суспільний мовник, має стати центром таких досліджень? Головна їхня мета - виявити громадські настрої і ставлення до певних подій, які ми зможемо оперативно отримувати й видавати на всіх платформах Суспільного. Для цього плануємо створити окремий центр дослідження. Наша з Вікторією Борщенко дослідницька експертиза дає змогу впевнено здійснювати альтернативні дослідження медіаспоживання, які охоплюватимуть не лише вимірювання телевізійного споживання на національному та регіональному рівнях, а й споживання контенту глядачами на різних платформах і приладах. У такий спосіб ми плануємо поєднати дослідження медіаспоживання та дослідження споживачів», - коментує Білоскурський.
Департамент стратегічного маркетингу очолюватиме Вікторія Борщенко - кандидат соціологічних наук із досвідом роботи на телебаченні 10 років. Тривалий час Вікторія керувала дослідницькими та аналітичними департаментами, в тому числі працювала на Суспільному головним аналітиком.
«Суспільний мовник - це потужна теле- та радіомережа з каналами регіонального мовлення. Наше першочергове завдання - це об’єднати всі платформи Суспільного в єдиний комунікаційний центр, який розподілятиме контент на всіх платформах так, щоб одна підтримувала й доповнювала іншу задля забезпечення українців тільки достовірною, надійною та об’єктивною інформацією. Також не слід забувати, що маркетинг Суспільного не дорівнює маркетингу комерційних мовників, і це велика соціальна відповідальність перед аудиторією, довіру якої ми прагнемо тільки примножувати», - пояснює Вікторія.
«Ми дуже раді вітати Вікторію та Ореста в команді Суспільного. Нині, коли мовник і все суспільство стоять перед серйозними викликами, особливо важливо ухвалювати правильні стратегічні рішення, зважаючи на потреби аудиторії, знати ці потреби та реагувати відповідно. Упевнена, що професійність і досвід Вікторії та Ореста посприяють цьому», - додає член правління UA: Суспільне мовлення, відповідальна за юридичний і міжнародний напрями та стратегічний розвиток компанії, Інна Гребенюк.