У нинішніх реаліях телевізійникам нелегко, адже будь-які зйомки стали неможливими. Відповідно, багато проектів можуть залишитися без промороликів. Але «Новий канал» знайшов вихід - промовідділ знімає відео, не виходячи з дому. Всі знімальні процеси робляться в Zoom. Препродакшен, продакшен і постпродакшен роликів теж проходять в такому форматі.
Наразі знято промо для проекту «Хто зверху?», і це тільки початок.
«Ми не зупиняємося на «Хто зверху?». В роботі вже зйомки роликів для анонсування повтору серіалу «Перші ластівки», прем'єрних випусків «Аферистів в мережах» та «Ревізора», - каже Ольга Балабан, директор з маркетингу «Нового каналу». - З ведучою Аллою Костромічовою і експертами «Топ-моделі по-українськи» на днях знімаємо смішний ролик з рекомендаціями, що робити, залишаючись вдома. Нам подобається результат зйомок рекламних роликів в Zооm: виглядає сучасно, свіжо. Але команда вже шукає нові фішки для зйомок промопроектів. Зараз мільйон можливостей і технологій для натхнення і творчості! Головне - не зупинятися і фантазувати».
Що ж, якщо так далі піде, і карантин продовжать, каналам буде з кого брати приклад.