Минулий сезон дитячого «Голосу» в Росії відзначився гучним скандалом. Спершу його переможницею оголосили підопічну Світлани Лободи і дочку співачки Алсу Мікеллу Абрамову, потім її результат (за дівчинку проголосували 56,5% глядачів, а розрив між першим і другим місцем склав понад 80 тис. голосів) поставили під сумнів, а згодом «Перший канал» взагалі анулював перемогу Мікелли, мотивуючи це тим, що на підсумки проекту вплинули боти.
Здавалося б, цю сумну історію можна було б залишити в минулому, але днями вийшов свіжий випуск YouTube-проекту «Обережно, Собчак!», гостею якого стала Алсу. Логічно, що пані знову повернулися у квітень 2019-го, і співачка вперше виклала свою версію тих подій.
«Я зізнаюся, що купувала голоси. Я купувала голоси в тій кількості, яка віталася й дозволялося правилами «Першого каналу». Більше того, в рамках цього так званого голосування, яке насправді було аукціоном, всі учасники всіх сезонів - всі купували свої голоси. Тому що неможливо було віддати свій голос, елементарно не заплативши. Про це постійно говорив Нагієв. Що «купуйте-купуйте, це в допомогу дітям». Я особисто купила 40 СМС, у мене два телефони», - повідомила вона.
Алсу також зазначила, що не вважає розрив у фіналі аномальним, оскільки в попередніх сезонах шоу учасники перемагали з набагато більшою перевагою. А ще співачка повідомила про жаль з приводу того, що прийшла підтримати дочку на зйомках на прохання продюсерів, а не відправила її на проект під іншим прізвищем. На думку співачки, велику роль в перемозі Мікелли могла зіграти популярність самої Алсу, яка активно агітувала передплатників голосувати за її кровиночку.
Загалом, слів багато, але запитань ще більше. Ви, наприклад, вірите в 40 СМС, які відправила Алсу, аби її дочка в підсумку перемогла з розривом в 80 тис.? Ось і я ні.