Минулими вихідними вітчизняний медіаринок сколихнула вкрай цікава новина: Світлана Павелецька, котра донедавно обіймала посаду директора з маркетингових комунікацій «1+1 медіа» і входила до складу правління групи, зробила стрімкий кар'єрний кульбіт і очолила комунікаційний офіс Кабміну.
На перший погляд, нічого дивного в цьому немає: досвіду і навичок для такої роботи у Павелецької вистачає. Але в моїй пам'яті одразу спливли її недавні одкровення про бажання трохи відпочити і попрямувати до Індії по «медитацію та детокс». Збита з пантелику цими протиріччями, я вирішила не тримати питання в собі, а за відповідями вирушила особисто до Світлани - зрештою, хто, як не Павелецька, зуміє розставити всі крапки над «i» в історії про те, як вона отримала нову роботу, а уряд - чергового топа з медійним минулим.
- Світлано, судячи з вашого посту, йдучи з «Плюсів» ви ще не знали про майбутню посаду. Коли і хто вам її запропонував?
- Так, йдучи з роботи, ще не знала про майбутню посаду.
- А загалом, як усе відбувалося, ви відразу погодились чи були сумніви? Якщо відразу, то чому?
- Насправді я планувала трохи відпочити, поспати і помандрувати, однак потім зрозуміла, що поки затребувана - варто розглянути всі пропозиції та обрати найцікавіше.
- Які завдання перед вами поставили на старті?
- На мою думку, кожна нова робота має бути складнішою за попередню. Я вважала, що неможливо знайти щось складніше, ніж робота в медіа, але ні. Сьогоднішня посада - не приваблива пропозиція, якщо розглядати її з позиції фінансів, проте найпривабливіша з погляду можливостей, в яких ти можеш реалізуватись як професіонал. Дуже висока інтенсивність. Дуже високий рівень стресу. Завдання - побудувати систему і зробити комунікації уряду зрозумілими.
- А у вас самої які цілі та пріоритети?
- Моя мета - зробити так, аби люди розуміли, що саме відбувається і чому, а ми, своєю чергою, оперативно реагували на ті речі, які відбуваються. Я вірю, що у будь-якій організації можна побудовати систему, і якщо мені вдалось зробити це в медіа, у доволі несистемній і креативній історії, то, гадаю, що в уряді - точно можливо.
- Що входить у ваші обов'язки? Наскільки я розумію, комунікаційний офіс - це як пресслужба. Чи функціонал чимось відрізняється?
- Комунікаційний офіс - більше, ніж пресслужба. Це стратегічні комунікації в усіх сферах. Це digital, кризовий менеджмент, робота зі спікерами та, зокрема, взаємодія зі ЗМІ. Фактично, стандартний пакет завдань людини, котра працює з репутацією.
- У вас є команда, з якою ви працюватимете, чи її потрібно зібрати з нуля?
- Команда є, і за п'ять місяців, які існує новий уряд, їм довелося пережити дуже важкі часи. Очевидно, що для них поява нової команди - величезний стрес, і мені навіть складно уявити, як вони впоралися з тим, що відбувалось. Але одразу скажу, що завдання міняти команду немає. Є завдання її посилити, тому я й посилюватиму її людьми, в яких дуже вірю.
Найближчим часом Павелецькій точно буде не до відпочинку, та за комунікації Кабміну можна не переживати. Навіть якщо щось піде не так, Світлана напевно допоможе членам уряду спритно обійти всі гострі кути - так само, як вона це зробила в нашій розмові з питанням про те, хто і коли її покликав на нову роботу.