Інколи на українському телебаченні відбуваються зовсім несподівані кадрові зміни. Ось, наприклад, працювала собі Вікторія Сидоренко з 2017-го на Суспільному PR-директором, а тут - бац! - і вже HR-директор.
Свого часу Вікторія створила на каналі департамент з комунікацій зі ЗМІ. Вона відповідала за публічну комунікацію телерадіокомпанії, партнерську співпрацю, а також за кризові комунікації.
До роботи на Суспільному вела комунікації конкурсу «Євробачення» в Україні, працювала в проектах на замовлення Міністерства енергетики Казахстану і вела інформаційні кампанії в 55 країнах світу. Крім того, має досвід роботи керівником юридичної служби та виступала консультантом в області права інтелектуальної власності.
«Успіх будь-якої справи залежить від людей, які беруться за неї і, звичайно ж, від системи, в рамках якої їм потрібно працювати, - каже Вікторія. - Я не маю ілюзій щодо недоліків системи, яка дісталася нам у спадок від колишніх державних телерадіокомпаній. Але переконана, що ми вже на півдорозі до успіху, тому що є команда людей, справжніх професіоналів, які працюють на Суспільному сьогодні. Тому основне завдання на цій посаді - створити умови, належну систему, в рамках якої працівники Суспільного зможуть реалізувати свій потенціал. І це не тільки гідна оплата праці, а й налагоджена внутрішня комунікація, зрозуміла і прозора система мотивації та кар'єрного росту, легкий процес адаптації для нових співробітників, розвинена корпоративна культура. Дуже сподіваюся на підтримку колег, адже якісні системні зміни можуть відбуватися тільки якщо кожен на своєму рівні їх підтримує».
«На попередній посаді Вікторія зарекомендувала себе не тільки як чудовий профільний керівник, але і як ефективний менеджер, тому це заслужене підвищення, - додає голова правління Суспільного Зураб Аласанія. - Вона вміє налагоджувати системну роботу і «з нуля» вибудовувати процеси. Тому правління доручає їй вибудувати взаємодію телерадіокомпанії з усіма працівниками і координувати роботу ряду департаментів».