Не встигла я вам розповісти про звільнення Олексія Гладушевського з посади гендиректора «Нового каналу» і його нове призначення, як прес-служба StarLightMedia знову повідомила про свіжі кадрові зміни.
Отже, новини такі: Тетяна Свєтлова очолила маркетинг каналу СТБ, а Андрій Орнатський став директором з маркетингу дивізіону PayTV & Digital.
Тетяна має багаторічний досвід роботи в телекомунікаційних і медійних компаніях. Керувала маркетингом на каналах ТЕТ і «Україна», працювала у великих національних і міжнародних компаніях, таких як Coca-Cola і «Київстар».
«Я рада приєднатися до однієї з найуспішніших медіакоманд України. Телеканал СТБ проходить зараз важливий процес трансформації і перепозиціонування, і для мене це цікавий особистий і професійний виклик. Впевнена, що разом з командою ми зможемо вивести бренд СТБ на якісно новий рівень і зміцнимо лідерські позиції в серцях наших глядачів», - коментує Тетяна Свєтлова.
Раніше місце маркетинг-директора каналу СТБ займав Андрій Орнатський, який з листопада 2019-го очолив маркетинг іншого дивізіону групи StarLightMedia - PayTV & Digital.
«Моє першочергове завдання - це ефективна стратегія подальшого розвитку єдиного дивізіону PayTV & Digital, яка ще більше зміцнить позиції холдингу на ринку цифрового бізнесу. Також я продовжу тісну співпрацю з дивізіоном «Мовлення» як консультант з питань розробки маркетингових стратегій та аналітики телеканалів групи StarLightMedia», - зазначив Андрій Орнатський.
Що ж, мені залишається тільки побажати обом удачі на нових посадах.