Досягти успіху нелегко, але значно складніше перевершити свої попередні здобутки. Стрічка «Скажене весілля», попри всі можливі труднощі, за короткий проміжок часу стала найкасовішою в Україні (станом на грудень 2018-го комедія зібрала в національному прокаті майже 55 млн грн, що на той час стало абсолютним рекордом українського кіно). Для шоумена Юрія Горбунова це був продюсерський дебют, який відбувся у співпраці з молодим режисером Владом Диким. Часто розпочинати щось простіше, ніж розвиватися та переходити на новий рівень. Утім, творці фільму зупинятись на досягнутому не збираються. Скоро ми дізнаємось, чи вдалося їм перевершити себе: вже 25 грудня комедія «Скажене весілля 2» виходить на екрани.
А наразі розповім вам, що відбувається на знімальному майданчику.
Нагадаю, події другої частини відбуваються через рік після весілля Катерини і Франсуа. На батька нареченої Василя Сердюка очікує нова порція хвилювань, новий зять та не менш скажене весілля.
Ані дощі, ані вітри не завадять запланованим зйомкам
Творці сиквела - «Прототип Продакшн» та FILM.UA Group, продюсерами знову стали Юрій Горбунов, Ірина Костюк і Надя Коротушка. Режисер - Владислав Климчук (Влад Дикий), сценарій написали Микола Куцик та Олексій Приходько.
Один із секретів успіху - увага до деталей
Ще один - вдалий каст, тому без Джиммі Воха-Воха та інших зірок першого фільму у сиквелі ніяк
На знімальному майданчику за містом зібралось понад сотню людей. У залі, де готуються до наступної сцени, чути стійкий запах харчів - натурально для банкету
Але, як несподівано виявляється, знімають сцену уявного похорону. Проте нічого поганого не станеться, це ж комедія
«Весело було, як когось там ховали: пісні співали, пиріжки роздавали»
Одним словом, Василь Середюк знов потерпає, бідося
Два весілля - один похорон, і той уявний
Загалом же навколо другої частини - суцільні таємниці та несподіванки. Наприклад, хто ж зіграє ролі нових молодят, досі тримають у секреті. Я його вже знаю, та вам можу лише натякнути: ні - це не кентаври і не прибульці, але смішно буде.
Попри те, що Назар Задніпровський має звання народного артиста, до молодого режисера дослухається
Леся Самаєва в образі матері нареченої не розділяє упереджень Василя щодо обранця дочки
Тож журиться вона за двох
Отже, зйомки тривають уже не одну годину, задіяна велика кількість акторів, графік потрохи зсувається. Однак мені таки вдалося у цьому щільному перебігу подій поспілкуватися з продюсером і одночасно актором стрічки Юрієм Горбуновим.
- Юрію, «Скажене весілля» стало для вас продюсерським дебютом, і дуже успішним. Очікування від ваших наступних проектів стрімко зросли. Це впливає на роботу над другою частиною?
- Така увага не більша, ніж увага як до телеведучого чи актора. Ця історія випливла з мого акторського досвіду. Зрозуміло, що бути продюсером - додаткове навантаження, але щодо уваги - я звик.
- Універсальна, народна, зрозуміла історія першого фільму отримала визнання широкої аудиторії та комерційний успіх. Плануєте розвивати ту саму тему у сиквелі чи глядачам очікувати нового сюжету?
- Звичайно, це - інший сюжет, ми ж не можемо дивувати людей тим, що в нас уже було. Маємо дивувати чимось новим. У новому фільмі інша історія, хоч вона також пов'язана з весіллям, бо назва залишається - «Скажене весілля 2». Персонажі здебільшого знайомі, але є й нові. Тема ніби така сама, проте люди, сподіваюсь, будуть приємно вражені.
- У знімальній групі в нас немає змін. Ті самі продюсери, режисер, оператор.
- «Скажене весілля» - наразі єдина стрічка, котра повернула Держкіно всі виділені гроші, та ще й із відсотками. Результати Одинадцятого пітчингу зависли у повітрі. Чи маєте ви намір укладати угоду з Держкіно цього разу?
- Ходять чутки, що той пітчинг скасують і нам нічого не дадуть. Але, якщо дадуть, повернемо знову. Хоча не обов'язково встановлювати рекорд, у нас завдання - розсмішити під Новий рік країну, дати можливість знову отримати задоволення від історії, котра придумана нашими авторами і втілена у життя. Якщо ми заробимо і матимемо можливість віддати, ми це зробимо так само - з відсотками. Так, як написано в законі. Як повинні робити компанії, що беруть гроші у держави. Ми небагато просимо (7 млн грн за бюджету в 15 млн грн. - МН) і, відповідно, стільки ж віддамо.
Сценарист Микола Куцик - теж жива людина, де-не-де може дозволити собі селфі
- Сума від продакт-плейсменту в першій стрічці склала 60% бюджету. Яка його кількість планується у «Скаженому весіллі 2»? Додалися нові бренди?
- У нас і нові бренди, і старі. З продакту особливих питань не було, ми так і планували, що вони не виникатимуть. Продакт має обмеження, тому що фільм не може перетворюватись на рекламний ролик, він повинен залишатися фільмом. І всі вплетені у сюжет історії, пов'язані з продактом, мають бути органічними. Це найголовніше моє завдання. Якщо вони матимуть вигляд реклами «в лоба», то поганий продакт. Він повинен бути такий, як і минулого разу, коли люди питали: а у вас там логотип «Розетки» випадково у кадр потрапив? Оце є правильний продакт.
- Свого часу стрічкою зацікавились навіть в Австралії. Плануєте міжнародну дистрибуцію?
- Уже зараз у нас, як мені відомо, є домовленість із поляками. Напевно, компанії, що з нами домовлялись раніше, купуватимуть і цей продукт. Одна з балтійських компаній купила франшизу і втілює її у життя. Ми навіть бачили вже ролики, котрі вони відзняли: круто, що такі ідеї продовжують жити. Як буде зі «Скаженим весіллям 2», не знаю. Подивимося. Наше завдання - не просто повторити успіх, а зробити його ще більшим. Перший фільм - це був анекдот, другий має бути не старим анекдотом, розказаним по-новому, а новим.
Важка доля тамади зрозуміла кожному шоумену
Ну шо, хлопці, вдаримо джаз у цій дірі?
- Реліз запланований на 25 грудня - вдалий для прокату час довгого святкового вікенду. Як, на вашу думку, збільшиться аудиторія? До слова, це ж другий тиждень прокату нових «Зоряних війн», а разом із «Весіллям» стартують голлівудські мультик і декілька комедій. Вони для вас конкуренти чи ні?
- «Зоряні війни» нам не конкурент, адже це не комедія. Усі наші конкуренти - комедії, і за умови, що вони йдуть паралельно. Якщо на тиждень раніше або пізніше - то умовні конкуренти. Бо це вже сарафан і трошки інша історія. Торік ми стояли паралельно з «Веномом», і це ніяк не вплинуло. Тому що це різні історії - наче різні вистави в різних театрах: якщо ти хочеш сходити на одну, то обов'язково сходиш і на іншу. Якби паралельно йшла якась голівудська комедія, це була б серйозна конкуренція. «Зоряні війни» - ні. Тому була обрана дата 25 грудня: вона правильна з огляду на плани людей, котрі на новорічні свята матимуть час сходити подивитися комедію.
Узагалі, я вважаю, глядач має на 90 хвилин забути про все, що є довкола. Про якісь свої проблеми, що комусь чогось не вистачає. Люди мають прийти, розслабитись і виходити так само задоволеними і щасливими, якими виходили з першого «Скаженого весілля». Ми їздили по кінотеатрах і дивилися, як люди виходять із кіно. Вони були щасливі, знову купували попкорн, обговорювали. І це круто! Це наша мета!
Від себе додам таке: пам'ятайте, що хвилина сміху спалює дві-три калорії. Тож, якщо подивитесь перед Новим роком «Скажене весілля 2», будьте певні, можете дозволити собі зайву тарілку холодцю. Я й сама очікую на прем’єру.