Портал bit.ua - одне з провідних українських lifestyle-видань, переживає трансформацію. До списку його ключових тем додаються технології («тому що tech is the new black»), а до форматів - відеоконтент. Все це буде реалізовано у нових рубриках # я_і_tech, # tech_світ, # держ_tech, а також розважальних YouTube-проектах на науково-популярну тематику.
Такі зміни викликані приходом нового власника: засновниця видання Тетяна Гриньова продала його Богдану Бунзону - співзасновнику і керуючому партнеру компанії SMM-studio. З відходом Гриньової в проекті змінюється керівництво: його операційним управлінням на посаді генпродюсера займатиметься Наталія Вітрук (ексгендиректор телеканалу ZIK). А до творчої команди приєдналася креативний продюсер з розвитку нових форматів Ольга Роєнко - директор маркетингового агентства Royenko Marketing Agency.
За інформацією з відкритих джерел, Богдан Бунзон став керівником SMM-studio в серпні 2019 року, коли його бізнес-партнер Михайло Федоров очолив Міністерство цифровий трансформації України (до цього займався піаром у передвиборній кампанії Володимира Зеленського, а сама SMM-studio багато років співпрацювала з компанією «Квартал-Концерт»). У тих же джерелах запевняють, що Бунзон мав очолити урядовий проект LIFT, що об'єднує всі державні відомства в єдину онлайн-систему, котра збирає пропозиції громадян до уряду. Втім, поки що проект, запущений Міністерством цифрової трансформації, обмежився лише сайтом, а Богдан - заснуванням ГО «ЛІФТ трансформація», зареєстрованої восени минулого року.
З огляду на все це, спостерігати за контентом bit.ua про технології буде вдвічі цікавіше. Ну а чим тепер займатиметься Тетяна Гриньова, можна дізнатися з її допису в Фейсбуці: