Скоро в світі не залишиться людей, які нічого не чули про українські фільми - в усякому разі, FILM.UA Distribution робить для цього все можливе. Напередодні одного з найбільших світових кіноринків American Film Market, який цього року відбудеться онлайн (9-13 листопада), компанія підбила підсумки останніх місяців, і там, повірте, є чим пишатися.
Ви, звісно, пам'ятаєте, що недавно права на історичний екшен «Захар Беркут» були продані на території США і Канади (дистрибутор - Shout Factory), але цим справа не обмежилася. У FILM.UA Distribution поділилися, що стрічку також зможуть побачити жителі країн Бенілюксу - права на неї придбала компанія PREMIERE TV DISTRIBUTION. Крім того, не варто забувати, що раніше фільм продали до низки країн, серед яких Великобританія й Ірландія (Signature), Австралія і Нова Зеландія (Eagle), Іспанія (Flins & Piniculas), Німеччина і німецькомовна Європа (Capelight Pictures), Литва, Латвія і Естонія (Volga).
Не меншим успіхом користуються й інші українські релізи. Так, військову драму «Черкаси» скоро побачать в Німеччині, де дистрибутором стала компанія More Films, а спортивну драму «Пульс», засновану на реальних подіях, - у Франції, завдяки дистрибутору Trade Media. Крім того, права на показ сімейного пригодницького фентезі «Фокстер і Макс» на території Японії придбала AK Company.
«Осінь завжди є надзвичайно активним сезоном для кіногалузі, і навіть ця осінь не є винятком, - зазначає менеджер з міжнародних продажів FILM.UA Distribution Євген Драчов. - Ми уклали кілька угод, якими можемо похвалитися. Зокрема, продовжується світовий прокат історичного екшену «Захар Беркут». Ми отримали багато захоплених відгуків від глядачів із США, і тепер чекаємо на нові аудиторії. Стрічка «Черкаси», що відверто розповідає про складні події, які нещодавно відбувалися в Україні, вирушає до Німеччини. І дуже важливо, що ми можемо нагадати про ці події світу. Тепер ми готуємося до віртуального кіноринку AFM та сподіваємося, що географія наших фільмів ще більш розшириться».
Директор FILM.UA Distribution Ігор Сторчак додає: «Навесні цього року ми побоювалися, що перехід в онлайн усіх індустріальних подій помітно змінить та негативно вплине на всю роботу світової кіногалузі. Проте ми бачимо, що насправді попит на нові цікаві історії та проекти тільки зростає, і це дуже тішить».
Чекаємо старту American Film Market і хороших новин звідти. Впевнена, їх буде чимало.