Два тижні тому компанія Arthouse Traffic розпочала пошуки PR-менеджера. Наталя Панафідіна, яка обіймала цю посаду останні півроку, вирішила вирушити у вільне плавання, а тому дистрибутор став активно шукати їй заміну. На щастя, довго це не тривало: пташки мені наспівали, що відтепер пост закріплений за Маріанною Коцан.
У Маріанни є великий досвід в журналістиці і піарі. З 2008-го по 2014-й вона працювала керівником фотослужби департаменту видань про відомих людей у ВД «Едіпресс Україна», потім співпрацювала з виданнями gloss.ua, tochka.net і DATA.UA, а з 2017-го по 2019-й була PR-менеджером ВД IPIO, галереї «Лавра», Mironova Gallery і FACE Foundation. Крім того, нещодавно у мене була можливість познайомитися з Маріанною особисто і навіть попрацювати з нею - в 2019-20 роках вона була журналісткою рідного мені видання MBR.
Вітаю сторони з набуттям один одного - нехай це стане початком не лише великої і прекрасної дружби, а й ефективної взаємодії.