Ледве я встигла повідомити вам про всі нові напрямки StarLightMedia, як слідом подібною новиною поділилися і Плюси. У холдингу з'явилося 1+1 DIGITAL INFLUENCER MARKETING AGENCY, запуск якого передбачає використання ексклюзивних форматів, пов'язаних із контентом телеканалів «1+1», «2+2», ТЕТ і інших digital-ресурсів холдингу 1+1 media. За словами пресслужби, завдяки цьому юніту клієнти 1+1 Digital Sales отримують можливість реалізовувати спецпроекти і вирішувати власні маркетингові задачі на цифрових майданчиках 1+1 media із залученням блогерів та їх ресурсів.
Комплексні послуги включатимуть усі етапи реалізації кожного проекту: від розробки креативної концепції до прогнозування та оцінки результатів. Також клієнти матимуть змогу обрати одну з опцій: реалізацію проекту «під ключ», отримання індивідуальної стратегії бренду для роботи з інфлюенсерами або ж замовлення креативної концепції.
«Сьогодні, окрім якості, споживач так само цінує і зручність користування. Тобто чим би не був ваш продукт, чи ваша послуга ‒ важливо, щоб ви як бренд пропонували їх там, де знаходиться ваша аудиторія. А правильно взаємодіяти з нею можливо лише якщо реалізація маркетингових кампаній буде здійснюватись кросплатформно. Останнє сьогодні неможливо без співпраці з блогерами, адже саме вони просто пояснюють складні речі, створюють асоціації і задають тренди, впливають на прийняття рішення підписниками. Запускаючи 1+1 DIGITAL INFLUENCER MARKETING AGENCY, ми виходимо за рамки та підсилюємо потужний пул digital-майданчиків 1+1 media, охопленням інфлюенсерів. Тепер, використовуючи нестандартний підхід, ми надамо клієнту якісне покриття потрібної йому цільової аудиторії, не боячись при цьому експериментів. Let’s make it real!» - коментує Данило Щестюк, керівник напрямку виробництва веб-контенту 1+1 Digital.
У межах реалізації кампаній для замовників команда 1+1 DIGITAL INFLUENCER MARKETING AGENCY залучатиме такі інструменти: спонсорство, продакт плейсмент, кросплатформні проекти, брендамбасадорство, шоу під бренд, розміщення відео блогера на сайті, ексклюзивні формати бекстейджів шоу і серіалів каналів «1+1», «2+2», ТЕТ, нативна реклама. Над створенням контенту працюватиме інхаус відеопродакшен.
«Для брендів в Україні робота з інфлюенсерами вже давно перестала бути чимось малозрозумілим і тим, що лякає. Ринок інфлюенсер-маркетингу росте, а з ним і потреби клієнтів. Сьогодні від співпраці з блогерами клієнти хочуть отримати не лише місце в їхньому контенті, а й креативний підхід до інтеграції та, в більшості випадків, комплексну механіку взаємодії з аудиторією. Ми знаємо, що потрібно нашим клієнтам, тому до кожного проекту з блогерами пропонуємо креативну концепцію інтеграції, під яку підбираємо релевантних блогерів. На відміну від більшості на ринку, наші пропозиції виділяються комплексністю, адже з нами у бренду є доступ до ексклюзивного контенту шоу та серіалів, і всю цю красу ми «запаковуємо» на власних ресурсах 1+1 media, які є потужними майданчиками для розміщення реклами. Думаю, складно знайти когось, хто робить це краще в Україні, як мінімум по комплексності проектів у напрямку інфлюенсер-маркетингу», - говорить Василь Сенчук, менеджер 1+1 DIGITAL INFLUENCER MARKETING AGENCY.