Чим більше на ринку кажуть, що за діджіталом - майбутнє, тим більше телеканали задумуються про створення такого роду контента. «Новий канал» нещодавно заявив про виробництво веб-серіалу, а поки це виробництво триває, його випередив колега по холдингу - ICTV. 16 грудня на YouTube-каналі «Гумор ICTV» вийшов проект під назвою «Це таксі». Комедія заснована на реальних подіях і містить ненормативну лексику.
«Це таксі» - серіал, головними героями якого стають пасажири столичного таксі: занурені в смартфон тінейджери і бізнесмени, бандити і туристи, моделі і пенсіонерки, істерики і флегматики. А також їхні життєві історії, пригоди, анекдоти, реакції на побутові труднощі і просто коментарі про буденність за вікном машини.
У першому сезоні веб-серіалу, створеного креативним агентством «Це» на замовлення ICTV, 8 серій, які виходитимуть раз на тиждень по понеділках на діджитал-майданчиках телеканалу - YouTube-каналі «Гумор ICTV» і розважальному сайті fun.ictv.ua.