Цікаві процеси відбуваються на медійному ринку наших північних сусідів. Поки одні міркують, наскільки близька перспектива потепління україно-російських стосунків після зустрічі Зеленського і Путіна, компанія Star Media дарма часу не втрачає. Днями стало відомо, що дітище Влада Ряшина створило спільне підприємство з російською «Національною Медіа Групою».
Згідно з умовами укладеної угоди, обидві компанії отримають по 50% продакшена, що має назву Star Media Vision. Передбачається, що він буде робити контент для теле- та діджитал-ресурсів НМГ, а також для сторонніх замовників. Перші проекти нової компанії вийдуть вже в 2020 році.
«Star Media є одним з найбільших виробників контенту. Наше партнерство почалося кілька років тому, коли ми спільно запустили ряд платних каналів сімейства Star Media. Я рада, що воно стає ще більш стратегічним, буде охоплювати виробництво контенту і для наших ефірних каналів, і для платформи «Море ТВ», а також ряд міжнародних проектів», - коментує гендиректор НМГ Ольга Паскіна.
Також повідомляється, що за допомогою активів Star Media «Національна Медіа Група» зможе значно збільшити виробничі потужності зі створення контенту.
«Упевнений, що об'єднання творчих потенціалів Star Media і «НМГ Студії» відкриє нові можливості для виробництва успішних проектів як для внутрішнього ринку, так і виробництва спільних проектів з міжнародними колегами. У нас з партнерами дуже амбітні плани, з нетерпінням чекаємо їх реалізації», - радіє партнерству Влад Ряшин.
І якщо ви до сих пір дивується, що ж в цьому такого, то поясню. По-перше, ще з 2014 року власність НМГ приписують близьким друзям самого Путіна, серед яких Юрій Ковальчук, Геннадій Тимченко, а також Аркадій і Борис Ротенберг. По-друге, самій НМГ належить безліч цікавих активів в РФ, починаючи від блокпакету «Першого каналу» і закінчуючи міноритарним пакетом в «СТС Медіа». По-третє, на сьогодні НМГ знаходиться під українськими санкціями. Але нікого в Star Media цей букет, схоже, не бентежить.