Постановочна креативна зйомка віджила своє: у сучасному світі затребувана візуалізація, що показує справжнє життя, справжніх людей – без прикрас і ретуші. Сьогодні на такий контент компанія робить ставку номер один. «Рекламу створюють для звичайних людей, а не для якогось унікального співтовариства найкрасивіших і досконалих, – каже Кирило. – Зараз Getty Images – візіонери у середовищі творців креативного контенту. Вони показують реальний світ, інтерпретуючи важливі питання соціальної взаємодії: такі як інтеграція релігій в сучасному суспільстві, захист прав – жінок, ЛГБТ, людей з обмеженими можливостями. По суті, створюють нові напрямки креативної фотографії з усвідомленою метою – відійти від стереотипного образу якоїсь штучної людини. Сприйняття нового дається важко: не всі, особливо на нашому ринку, готові бачити, наприклад, жінок зі шрамами після пологів замість ідеальних моделей. Але це життя, це правда, і її потрібно показувати. Контент Getty презентується корпоративному сегменту як ключовий інструмент візуального сторітеллінгу. Так, ми маємо найбільші, унікальні архіви, проте суть усього – історія, що її може розповісти лише одна фотографія. Й історії мають бути справжніми, а не придуманими». У цьому напрямку Getty теж дивиться наперед. У майбутньому бренди можуть зіткнутись із тим, що їхня реклама, яка базується на образах ідеальних людей, не працює: згідно з дослідженнями вже сьогодні молодь не асоціює себе з «досконалими» рекламними образами. «Сприйняття змінилось, – констатує Матвієнко. – Стокові світлини бізнесменів, офісів – далеко в минулому. Й корпоративні клієнти, зокрема і в Україні, обирають Getty за контент, котрого немає в інших. Відстежуючи тренди, пошукові запити, «лайки», аналізуючи світові ЗМІ, модні тенденції, новини кіно, реклами та дизайну, компанія створює креативний контент, що показує людям, які вони є насправді. Getty Images пишається створенням і просуванням дієвих, актуальних образів – вони підвищують поінформованість, руйнують стереотипи та стимулюють підтримку соціальних проблем. Якщо говорити про Editorial, Getty пропонує клієнтам із цього сегмента красиві художні світлини з унікальним баченням фотографа, що з першого погляду привертає увагу та підвищує клас, рівень матеріалу. З року в рік рекламних грошей у digital більшатиме – відповідно, видання конкуруватимуть між собою дедалі сильніше, намагатимуться показати щось нове, бути якіснішими та цікавішими».